jag tog med mig värmen hem!

Goddag! Har varit uppe sen 9 och varit ute och flängt på stan. Eller jag har varit på Coop och hämtat mitt sommarschema + cykel och sen har jag varit ute med Zoey. Varmt och skönt väder här med! Dock är värmen behagligare här. I Puerto Rico är luften, precis som överallt utomlands, mycket fuktigare. Svetten rann längs ryggraden efter minsta ansträngning. 

 

Nu ska jag cykla till Coop och käka lunch med Linda, wihoo! Efter det ska jag till Elgiganten och köpa en plattång. Hade med mig tidiningarna Cosmopolitan, Solo och Glamour på resan (läste veckorevyn innan jag åkte) och i alla tidningarna fins det så mycket tips på frisyrer. Vågigt, lockigt, rakt osv osv och allt ska göras med en plattång. Därför har jag bestämt mig för att köpa en OBH Nordica för 440 kr på internet och sen hämta ut den i butiken. Tjänar någon hundralapp på att göra så jämfört med att köpa den direkt i butik, precis som med volumemastern. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0