Mig äger ingen, men jag äger alla!

 

Nu har jag äntligen kommit i säng. Sov 10 timmar i natt och lyckades somna någon timme mitt på dagen också när Jonas pluggade haha! Samtidigt har jag inte gjort något vettigt idag, men om jag känner mig själv så borde jag kunna sova ändå.

 

Började ju läsa boken Livstid häromdagen med redan efter 3 meningar insåg jag att jag redan hade läst den och visste vem mördaren var. Hur kul är det på en skala? Istället gick jag ner till bokhyllan och fick hjälp av pappa att välja boken Mig äger ingen av Åsa Linderborg. Jag har hört både bra och dåligt om den så nu har jag chansen att skaffa mig en egen uppfattning. Men innan vi åker till PR tänker jag leta upp någon av Lisa Marklunds böcker som jag inte har läst som jag kan ligga och soft-läsa vid poolen. Åh vad jag längtar!

 

 

Sen måste jag bara tillägga att jag ger mig själv ett skratt över min förnurliga rubrik!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0