nerräkningen börjar närma sig sitt mål

Woho! Om 26 timmar så.. ja ni vet, det som jag har tjatat om den senaste tiden... TAR JAG STUDENTEN! 

 

Dock är det massa saker som ska göras innan dess. Nu ska jag klä på mig, sminka mig, cykla till mamma med massa saker, gå till skolan och äta studentlunch, fixa lakanen till flaket, sen hem och städa, tvätta hunden, noppa ögonbrynen, bestämma om jag ska klippa av tylltyget på min klänning eller inte, stryka klänningarna, bestämma hur håret ska vara, hur sminket ska vara, vilka örhängen jag ska ha, om jag ska ha armband osv osv. Det är massor av saker som säkert går snabbt att göra men jag är en mästare på att göra massa saker samtidigt som inte alls har samma prioritet

 

Äh va fan, jag har som sagt 26 timmar på mig till en av de lyckligaste dagarna i mitt liv och då får man prioritera sminket före städning. Eller hur mamma? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0