njuter i solen

Jag förstår inte vad jag gör för fel, det går inte att ladda upp bilder här. Det går alldeles utmärkt att lägga upp dom på fejjan men här står den bara och laddar i typ 10 min och inget händer. Ska prova att förminska dom och lägga upp dom via min lillebrors dator. Men det gör jag senare för just nu sitter jag i solen på baksidan och bara njuter. Man måste ju ligga i ifall brännan ska sitta kvar ;) Dock har jag fått värme/soleksem i knävecken och ljumsken, så där har jag tagit solkräm och lagt en tröja över.

 

Det kommer nog vara här jag spenderar resten av min dag förutom när jag ska gå ut med Zoey men det är inte förrän på eftermiddagen. Då ska vi gå ner och bada i Edsviken. Hon är så söt (läs: ful) när hon har badat. Hennes fluffiga päls lägger sig bara platt längs kroppen, eller endast längs benen eftersom hon är för feg för att gå ut längre haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0