nu är kvällen kommen

Vilken dag! Det har varit full rulle hela tiden och allt har verkligen varit super kul :)

Började med att vara med på Johannas utspring vid Riddarholmskajen. Alla studenterna kom med en båt, skrek och sjöng och allt såg så underbart ut. Alla är så glada och jag blir så glad för alls skull att jag själv alltid börjar gråta. Tänk hur det kommer se ut på torsdag...
Efter det hade jag några timmar i stan då jag passade på att käka lite lunch och lösa suduko. När Johanna hade åkt färdigt med flaket mötte jag upp henne och åkte till hennes mottagning. Där hann jag tyvärr bara vara ca 1 timme innan det var dags att bege sig söder ut. Såklart hade tågen jätte förseningar så det blev en taxi, men jag klagar ju inte på det när SL betalar tillbaka! När jag kom till Jonas mottagning blev det lite tårta och gott innan alla presenterna skulle öppnas. Av mig fick han en flygresa + 2 nätter på hotell i Köpenhamn, så vi åker väl dit inom några veckor. Mysigt va?

Nu sitter jag i myskläder och ska snart sova. Jonas åkte iväg till sin slutskiva för 40 min sen och lär komma hem helt slut om några timmar och då kommer jag sova så gott! Hade möjlighet att gå på både Johanna och Jonas slutskivor men jag hade ingen lust att gå på någon av dom. Det är deras sista kväll med gänget och jag känner inte så många i deras kretsar vilket skulle göra att jag bara skulle vara som en igel. Därför tror jag att dom får roligare utan mig haha!

Imorgon väntar jobb 13-22.15 och innan dess måste jag ut med Zoey, vilket betyder att jag måste åka härifrån 10.30.
GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0