sitter i matkällaren

Hallå där!

 

Igår var det ett slitet jobbpass mellan 10-14, kan det beror på Hannas vilda firande och endast 4 timmar sömn? Sov ingenting när jag kom hem heller utan däckade istället vid 22-tiden och fick sova 12 sköna timmar innan det var dags att bege sig till skolan.

 

Eftermiddagen har spenderats på bla körskolan, känns som att jag måste börja läsa teorin för att slippa gå på alla luriga saker min körlärare gör. Han säger massa saker till mig som jag ska göra, om jag hade läst och förstått alla skyltar hade jag inte gjort dom sakerna eftersom vissa av dom är förbjuda. Fattar ni?

 

Precis när jag kom hem mötte jag Jonas på gatan som ville hämta sitt schema hos mig. Eftersom han inte hade sagt något så skulle jag kalla det ren tur att jag kom hem just då för annars hade han inte fått något schema. När han åkte mot jobbet körde jag och mamma till pappa för att hämta våran tvätt. Tvättmaskinen här har gått sönder så vi snyltar lite hemma hos honom. Snällt va? Dock kommer det inte hålla i längden så mamma måste börja leta efter en ny. Fast nu har hon massa annat i huvudet, kan det vara för att jag tar studenten om 10 dagar?!

 

Juste! Nu sitter jag i källaren, det enda stället som internet fungerar på efter strömavbrottet. Broder Tuck får ta att fixa det när han kommer hem för det finns roligare ställen att sitta på än matkällaren...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0