sj, sj gamle vän!

Eftersom jag kände mig lite halv krasslig släpade jag mig till apoteket och köpte ett naturläkemedel som ska förhindra utbrytning av förkylning. Det var bland det äckligaste jag druckit, smaken går inte att beskriva men det var ruskigt äckligt! Hoppas verkligen att det hjälper nu när jag måste dricka ett sånt glas varje till varannan timme.

Lämnade även in cykeln på reperation på Coop eftersom växlarna och stödet har slutat att fungera. Passade även på att köpa halstabletter och en tidning. Jag ville ha nya numret av Cosmopolitan men det  kommer ut imorgon och om jag har tur finns det på Arlanda innan vi åker.

Nu ska jag köpa tågbiljetter till mig och Stina tills vi ska åka till Oringen i slutet av Juli. Undrar hur dom tänker när första klass är billigare än andra? Jag gör inget annat än bockar och bugar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0