Sollentuna GP

Nu har jag precis duschat och fräschat upp mig lite. Borde egentligen städa rummet och packa upp resväskan men eftersom jag ska till mamma imorgon är det ingen idé eftersom jag ändå ska packa ner allt igen då. Så jag struntar i det helt enkelt.

Ska snart cykla iväg och gå en promenad med Zoey. Vette sjutton om det blir så långt eftersom det är så varmt, det räcker nog med att vi går och badar. Sen passar jag på att äta mat hemma hos mamma, om jag hittar något dvs. Linda och Becca kommer strax före halv sju för då ska vi ner på vallen och kolla på friidrott, men vi orkar inte betala så vi hoppar genom hålet i staketet. Om dom inte, som tidigare år, har varit och lagat hålet. Aja, vi ska nog komma in gratis på ett eller annat sätt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0