thailand, ja tack!

För ungefär en timme sen cyklade Linda hem. Vi har lagat mat, ätit ute i solen och kollat resor till Thailand. Tänk hur härligt det kommer vara att åka till Thailand i december och inte komma hem förrän 2-3 månader senare. 

 

Nu har jag myst ner mig i soffan och kollar på Generation fett. Det sinnessjukt hur tjocka dom är, 11 bast och väger över min dubbla vikt. De skyller på att nyttig mat är för dyrt och att KFC som ligger 3 min bort är det billigaste dom kan äta. Det är bara sorgligt. 

 

Man kanske ska ta tag i träningen snart, det är faktiskt mindre än en månad kvar till oringen och några springrundor kanske man ska ha tagit innan dess. Men det är som sagt 1 månad kvar haha! Räcker det inte med att jag kollar på alla friidrottsknuttar som kommer tävla på vallen imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0