tur i oturen om man kan säga så!

God morgon!

 

Kommer ni ihåg att jag skrev för ett tag sen att Johan, Stina, Jonas och jag skulle åka till Kreta en vecka nu i Juni? Dock gjorde jag och Jonas gjorde slut och avbokade därför våran del i  resan så Stina och Jonas får åka själva. Sorgligt men sant. 

 

Men nu är vi back together och som jag nämnde härom dagen fick han en weekend i Köpenhamn av mig i studentpresent. Fast nu kanske vi gör om den resan till en solresa istället. Har kikat på sista minuten och tyvärr finns det ingen resa till Kreta när Stina och Johan är där så vi kanske åker till Gran Canaria. Lite farligt det där med sista minuten, man vill vänta 1 dag till med att boka för det kanske blir billigare samtidigt som resan kanske försvinner. Hoho, vi får se hur det går!

 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta mig ner till centrum och rösta! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå, nu hänger jag inte med :o Ni var ihop, ni gjorde slut, ni är ihop igen. Eller? Ett förklaringsinlägg skulle uppskattas :D

2009-06-07 @ 19:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0