uttråkad

Jag har tråkigt! Alla vänner jobbar, flänger runt i Sverige eller är utomlands. Jag borde ju egentligen ligga ute och sola men det är så förbaskat tråkigt att göra det själv. Speciellt när jag inte har något att göra när jag solar, typ läsa en bok eller lyssna på musik, för jag har redan gjort det och redan tröttnat. Så jag cyklade till Coop och köpte det nödvändigaste för att överleva några timmar på baksidan, tidning, bulle, vaniljyoghurt och kiwi. Hittade även Metro och City som jag tog med mig. 

 

Solstolarna på vårat hotell hade inte reglerbara ryggstöd utan de var bara uppåtlutande mini,mini lite. Vilket gjorde att man bara solade framsidan, så där har jag bikinilinje men det syns inte något för 5 öre på rumpan. Det jag försöker få fram är att det passar perfekt med att ligga och läsa på gräset nu när jag måste sola ryggen. Okej.. inser ni hur tråkigt jag har när jag analyserar för er om varför jag ska sola ryggen. Herregud säger jag bara.




Kommentarer
Postat av: Christian "Dunderbar"

Hejsan hej på dig!!!

Låter verkligen inget skoj att ha så tråkigt som du beskriver att du har...

Du har inte tänkt på det här med att fånga en trevlig skrattmås?

Gör det, sedan har du garanterat inte tråkigt.

Den ultimata kompisen, han kommer skratta åt alla dina skämt, hur dåliga de än är.

Visst, risken är att han kommer skratta även om du är seriös, men men...

Så gå ut och försök fånga en skrattmås.

Bara det att fånga en skrattmås är svårt i sig, sedan när du väl har gjort det kommer du fråga dig själv "varför sitter jag här med en sketen fågel som skiter på mina kläder och skrattar åt mitt hår som blåser?"



Men du kommer inte ha tråkigt i några timmar...



Ha det bra och sköt om dig!!!

2009-06-25 @ 13:49:29
URL: http://dunderbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0