varför måste pojkvännen och bästa kompisen ta studenten samma dag?

Imorgon tar två av de viktigaste personerna i mitt liv studenten och jag får inte ihop min dag. 

Johannas utspring är kl 13 och Jonas är klockan 15. Johanna beräknar att vara på min mottagning kl 16.30 och Jonas på sin kl 17.30

 

Plan 1: först Johannas utspring kl 13 och sen åka till Jonas utspring kl 15. Sedan tänkte jag åka till Johannas mottagning och sen tillbaka till Jonas mottagning. Det kommer inte fungera för 5 öre för det tar 50 min att åka mellan och det blir för tight om tid.

Plan 2: först Johanna utspring kl 13 (hoppa över Jonas utspring) och sen chilla i stan till 16.30 då Johannas mottagning börjar. Men då behöver jag åka därifrån 17.04 för att hinna träffa Jonas på hans mottagning innan han ska vidare på slutskiva. Jag gillar inte den här planen heller för jag hinner inte vara på Johannas mottagning mer än 30 min och tänk om hon blir försenad. Då har jag väntat på i 3 timmar utan att ens få träffa henne..

Plan 3: först åka till Johannas utspring kl 13 och verkligen gratta henne så mycket det går. Åka till båten där hennes mottagning hålls och lämna presenterna för att sen åka till Jonas mottagning. Nej, den här planen var inte bra heller för jag vill ju komma på Johannas mottagning..

Plan 4: ????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0