18 dagar!

Har precis tagit en dusch och ska till jobbet om 1,5 timme. Innan dess hade jag tänkt att skriva klart mitt religionsarbete som skulle varit inne förra måndagen. Bättre sent än aldrig! Blir kundtjänst hela dagen + kvällen så jag lär vara lagom trött i benen när kvällen kommer.    Men det är inte mitt största problem just nu så jag lär överleva.

 

Tror att det blir en kvällsrunda på cykeln i kväll också. Hoppas att Linda har kommit hem från sin innebandycup i Falun vid 22.30 tiden ikväll så kan jag cykla förbi henne. På tal om ingenting så är jag lite orolig över vädret. Häromdagen läste jag att det skulle vara 20-25 grader och sol idag men just nu ligger det bara massa gråa moln över mitt hus. Tänk om samma sak sker på studenten att man vaknar på morgonen och inser att man måste ta med ett paraply till champagnefrukosten trots att smhi lovade sol och alldeles lagom varmt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0