även mörka tider har ljusa stunder

Ibland skiner min pappa till ska ni veta. För en vecka sen satte han upp en sänglampa till mig, igår satte han upp en spegel i mitt rum och idag har han dammsugit, moppat och lagt ut min nya matta. Eller jag hjälpte till på ett hörn, typ ta ut påsarna från mitt rum och slänga alla papper som skulle slängas. Vill ni veta vad som hittades under min säng? En kartong från byrån (som har legat där sen vi flyttade hit), min bettskena (pappa försökte övertala mig att koka den för att kunna använda den igen men jag vägrade) och ett x antal strumpor, pennor, tröjor osv osv.  Har jag sagt att i sommar har vi bott här i två år?

 

 

Nu börjar det bli dags att stänga ner datorn och sluta ögonen. Imorgon börjar jag halv 12 fast ska upp hyffsat tidigt för att skriva klart religionsarbetet som jag har planer på att lämna in på lektionen. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0