dags för hårförändring!

Det får bära eller brista. Imorgon kl 15.00 har jag bokat tid hos frisören för att klippa och slinga håret. Antingen betalar jag 1250 kr för något som jag kommer gråta över eller för något jag kommer tycka är jätte snyggt! Hoppas på det sista eftersom det nalkas studentskiva i morgon kväll. 

 

Hade en mysig lunch tillsammans med Mikis, Jennifer, Linnéa och Rebecca på café Cozy på söder. Dock var det inte färska räkor i min skagensmörgås vilket gjorde mig grymt besviken. Fast egentligen gjorde det inte för jag var inte speciellt hungrig eftersom jag hade tryckt i mig massa saker under matteprovet haha. 

Blev även en sväng på drottninggatan där jag köpte 3 linnen, 2 skor och ett skärp. Hade sällskap av Mikis och Linnéa i början men sen skulle dom hem och plugga men det gjorde inget att jag gick själv för det är rätt skönt ibland.

 

Ikväll har jag inga speciella planer. Men eftersom jag varken har plugg eller jobb så funderar jag på att göra något som jag inte har gjort på länge, träna. Funderar på att snöra på mig skorna och ge mig ut på en liten springrunda. En kort är bättre än ingen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0