En riktigt skön dag!

Idag har jag fått njuta av det livet som jag skulle vilja ha men ändå få dom pengarna jag får när jag jobbar! 

 

Först var jag i skolan till halv 2 och sen gick jag hem till Zoey och tog en lite promenad. Sen måste jag säga att jag är otroligt stolt över mig själv att jag faktiskt gjorde 10 tal i matten, det är trots allt bara 1,5 vecka kvar till kursprovet(!). När matten var klar satte jag på tv och bara låg och degade. Efter ett tag kom mamma och lagade mat och då var det bara för mig att sätta mig ner vid bordet och äta. Helt underbart!

 

Nu har jag precis kommit hem från övningskörning med pappa. 

Ska sätta på tv och mysa lite med Zoey i sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0