felicia goes artist

Har precis tagit en promenad med Zoey i parken och är helt svettig. Visserligen har jag taskig kondis men den här svetten beror på att jag hade alldeles för mycket kläder på mig. Det ser inte speciellt varmt ut men det är fuktigt som attan ska ni veta. Jaha, nu vet ni att jag lökar alltså.

 

Ska åka mot stan om 30 min, har inte frisör tid förrän klockan 15 men jag måste förbi Buttericks innan och köpa en mikrofon. Jag ska ju vara artist ikväll. Svart klänning, strumpbyxor och svarta skor, exakt så som jag såg ut på Jonas skiva för några veckor sen. Den enda skillnaden är som sagt att jag ska ha en mikrofon den här gången. Måste kolla upp hur man åker hem också, planerar på att ta tåget för jag har tröttnat på nattbussen nu faktiskt!

 

Vi hörs imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0