full fart mot helgen!

God morgon!

 

Jag älskar mitt schema, sovmorgon 3/5 dagar! Kan behövas när man har så mycket annat omkring som ska göras. Mycket som ska fixas nu de sista veckorna, både i skolan och utanför.

 

Studentklänningen är inte riktigt funnen ännu, men jag har sett en som jag kanske ska köpa idag när jag åker till Kista med B&J (ben&jerry haha) efter min enda lektion i skolan. Fast jag hoppas det går snabbt för kl 15 ska jag vara i Norrviken på körskolan och gå en kurs som heter Riskettan och handlar om sömn,droger och alkohol i trafiken. Den håller på enda till 18.30 och efter det ska jag träffa Jonas!

 

Resten av helgen kan ni få gissa vad jag ska göra ;)


Kommentarer
Postat av: jennifer

Kanske jobba... :P

2009-05-08 @ 20:08:18
URL: http://jenniferfahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0