hihi


Vad vore en kanon dag utan shopping? Ingenting. Linda och jag tröttnade på att sola strax efter 16 och cyklade till stinsen istället. Det var nära att vi inte kom dit för Linda trodde att vi skulle till höger och jag svängde till vänster så vi krockade, men allting gick bra. Trodde ett tag att jag skulle få uppleva studenten men sönder skrapade knän.

 

En läskig sak hände när vi hade köpt glass. Båda hade köpt 88:an och efter några tuggor vänder vi oss till varandra exakt samtidigt och säger “fan va mjuk den är”. Det var så sjukt, vi sa det exakt samtidigt och båda svor i början. Vad är egentligen oddsen för det.

 

Jag köpte ett par tänkvärda studentskor, fast jag måste prova dom tillsammans med klänningen. Klänningen är rätt rak och pryd, som en liten cupcake medan skorna är lite mer slappa. Så antingen passar dom perfekt eller så kommer det se hel knasigt ut. Får prova när jag kommer hem till mamma på fredag. Köpte även ett par tights att springa i och en super skön sportjacka som det var 50% rea på så jag hade inget annat val än att slå till!

 

Nu är det dags att fixa middag och efter det ska jag köra ut till lidingö och hämta brorsan. Körkortet, here I come!

 

 

 

 

Fast dagen var inte kanon, det var någon som saknades...


Kommentarer
Postat av: jennifer

Hahah så brukar jag och Becca göra ofta också. Säga samma sak samtidigt. :P

2009-05-27 @ 10:03:01
URL: http://jenniferfahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0