ledig dag ägnas åt allt annat än plugg

Nu har jag precis provat min studentklänning tillsammans med mössan. Det är verkligen inte långt kvar nu. Tänk att vi har gått i skolan sen vi var 7 år och nu ska vi släppas fria och klara oss på egen hand. 

 

Har varit ledig idag och hade egentligen tänkt att plugga hela dagen men såklart gör man allt annat än att plugga. Sola, cykla, gå promenad med Johanna, cykla lite till, prata i telefon med Stina i nästan två timmar, kolla runt på nätet osv osv. När ska man lära sig? Det är egentligen otroligt, efter 12 år i skolan har man fortfarande inte lärt sig att plugga i god tid. Men jag har pluggat lite ändå, men så fort man fastnar på ett tal är man fast. Så jag tycker alltid att det är lättare att plugga med någon som man kan fråga om hjälp när man fastnar. 

 

Nu ska jag äta och sen ut och övningsköra med pappa. När jag kommer hem måste jag nog sätta igång med religionsarbetet om hinduism och buddism som ska in på måndag. 

 

Life goes on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0