livet bara rullar på och jag hänger knappt med!

Tiden bara rinner iväg och jag har knappt tid att skriva! Men här kommer en snabb sammanfattning för de senaste dagarna:

 

Torsdag: Övningskörde en sväng med pappa i stan innan jag mötte upp Johan och gick för att föra på Wokhouse. Efter 1 timme där drog vi vidare till Suntripskivan som var ungefär 200m bort. Dansade hela natten lång och kom inte hem förrän strax före 5. 

 

Fredag: Vaknade 9.15 för att solen lyste in i mitt rum. Chillade ett tag hemma innan jag packade ihop sakerna och cyklade till mamma, dags för en vecka där. Sen iväg till skolan 2 timmar och efter det en glass med Linda på donken. Kvällen spenderades på jobbet och när jag kom hem slocknade jag direkt eftersom det inte blev så många timmars sömn natten innan.

 

Lördag: Idag blev jag hämtad av Linda vid 11 och vi drog till stan. Köpte ett par skor på skopunkten och käkade lunch på Saturnus som har stans största kanelbullar, mums! Vi började prata om våran planerade resa till Thailand och vi kom fram till att vi vill åka i början av december och vara borta i ungefär 3 månader. Hoho, det kommer blir mega skojj! Vid 3 befann vi oss vid St eriksplan och hejade på bror min som springer maraton idag. Efter ha väntat i ungefär 1 timme kom han, vi hejade i 10 sekunder och sen gick vi till tåget. Verkligen värt 1 timme haha ;) Men det är nog kul att ha någon som hejar på en när man springer. Mamma och pappa cyklar runt hela stan för att heja på honom vid flera tillfällen. Nu har jag precis tagit en snabb dusch och ska ta bussen till Hanna om 45 min. Hon fyller 20 idag så det vankas middag och sedan utgång på det. PARTY PARTY!


Kommentarer
Postat av: Isabell

låter härligt :D

2009-05-30 @ 17:41:53
URL: http://isabellviolalundqvist.blogg.se/
Postat av: Hanna

fin blogg du har!

2009-05-30 @ 17:42:50
URL: http://hannakarinsahlin.blogg.se/
Postat av: Kinga

Hej där!



Jag ber om ursäkt för att jag gör reklam för vår blogg såhär, men reklamen är riktad till dig, och du kan ta bort kommentaren om du vill...



Gillar du Twilight?



4 tjejer som skriver om allt som har med Twilightsagan o göra!

Vi har de senaste nyheterna, uppdaterar oftare än någon annan twilightblogg, och kan göra det för att vi är så många!



Vi har för närvarande en tävling där du kan vinna en keps där jag har målat Edward!

Och vår nyhet är Freaky Friday, där du kan skicka in en bild till oss, och jag gör om dig till vampyr!



Kolla in bloggen, och tryck på fliken 'Tävla NU!!'



Kramar Kinga, designansvarig på
http://thetwilightsaga.se

2009-05-30 @ 17:48:10
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0