min fina vita cykel

Efter att ha jobbat stängning på jobbet tog jag en sväng på min fina vita cykel. Det var skönt att få rensa tankarna och bara cykla runt. Tyvärr var det alldeles för kallt och jag var hemma efter 35 min, nästa gång blir det mer kläder för en längre sväng. 

 

Just nu händer det alldeles för mycket saker i mitt liv för att jag ska orka med. Vissa saker kan man inte bara lägga åt sidan och ta upp vid ett annat tillfälle när det känns bättre även om man önskar att det kunde vara så. Men tala inte om för mig vad jag ska göra och inte göra. Alla runt omkring sina åsikter och synpunkter, dom får ni gärna tala om för mig men försök inte få mig att ändra mina känslor. Dom finns där och kommer finnas där enda tills jag är redo att släppa dom, vilket jag inte är nu. Got it? :)

 

Nu ska jag läsa i min skvallertidning innan jag släcker lampan. Imorgon väntar ett 8-timmars arbetspass med lite religionsarbete innan. En vanlig söndag helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Kika gärna in på min blogg och svara på dagens fråga =)

2009-05-23 @ 23:31:56
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0