pengar&rakblad vs köttbullar&mjölk

Övningskörningen varade lite längre än beräknat och jag kom hem för 20 min sen. Eftersom jag har ett löfte som lyder “inget plugg efter 21” så kan jag tyvärr inte skriva något religionsarbete. 

 

Bestämde mig för att gå på ist, javisst-skivan imorgon och jag har höga förväntningar eftersom dom har skickat ut 17000 mejl på FB om att man ska köpa biljett. Under körningen bestämde vi oss för att svänga förbi Coop för att jag skulle hämta ut pengar (för att kunna köpa biljett imorgon) och pappa skulle köpa rakblad. Fast jag glömde totalt bort pengarna och pappas rakblad fanns inte. Istället kom vi hem med lite mjölk och köttbullar, och inte är det fy skam det heller!

 

Nu ska jag krypa till kojs för imorgon väntar en långt dag med skola, plugg hela eftermiddagen och sen skivan på kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0