plugg plugg plugg

Nu har jag precis kommit hem från en sväng på Stinsen med Stina. Hon och Mikis ska vara pommes frites på löpar-skivan imorgon så hon införskaffade lite gula kläder, riktigt fina! 

 

5 dagar kvar till matte c kursprovet och jag känner mig näst intill körd. Hoppet är inte helt ute och det gäller verkligen att jag pluggar hela dagen imorgon, på lördag och på måndag för att kunna ha en chans att klara det. Fast även om det skulle gå käpprakt åt helvete kommer jag ändå ha möjligheten att få G i kursen. Glöm att jag går en 100 poängskurs och får IG. Speciellt när den enda frånvaron jag har är från när vi var i Rom. Skulle inte tro det, jag ska ha G. 

 

Om 2,5 timmar ska jag befinna mig hos Stina för att äta middag (pizza) innan vi drar in till stan. Så innan dess måste jag hinna duscha men framför allt plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0