shopping med mamma

God morgon!

 

Vaknade för ungefär 20 min av att mamma ringde och sa att hennes tvättmaskin var trasig och att hon skulle komma över hit med lite tvätt som det brådis med. Det var något med att maskinen hade gått sönder efter halva tvätten och att den höll på att bli äcklig om den inte fick tvättas snart igen. 

 

Idag har jag ingen skola och det är ingen sol, det suger. Eller det suger inte att jag är ledig från skolan utan att det inte är någon sol. Men man kan inte få allt här i livet! Det var skönt med solen igår och jag njöt verkligen. Fast jag ska ha en rolig dag ändå, jag ska åka till Barkarby med mamma. Vi ska till IKEA, Rusta, Plantagen och kanske tar en sväng in på outlet som ligger där. Det fina i kråksången är att jag ska köra och det fula i kråksången är att det kommer bli väldigt mycket parkering och jag hatar att parkera. Jag vet aldrig när jag ska börja svänga, hur långt fram jag ska köra osv osv. Men övning ger färdighet!

 

Nu kom mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0