sol, sol, härliga sol!

Vilken underbar dag det har varit! Egentligen skulle jag ha haft 180 min lektionstid idag men pga av sjuka lärare och redan gjorda arbeten blev det endast 40 min uppdelade på 2 lektioner med hål mellan så jag kom inte från skolan förrän strax efter 3. Men det gjorde inget för jag satt ute och solade med mina fina vänner på lunchen + hålet. 

 

Efter skolan cyklade jag hem till mamma och satte mig på tomten tillsammans med henne och Zoey och solade. Sen skulle hon åka iväg och lämna in lite jackor på kemtvätt och då slog det mig att jag fortfarande får köra med henne. Fortfarande? Jo, innan 31 dec 2005 kunde man skicka in övningskörningstillstånd och slippa gå handledarkursen och då gjorde jag det med min mamma. Sen skilde sig mina föräldrar och sen dess har inte mamma haft någon bil utan jag har fått gå handledarkursen med pappa för att kunna övningsköra. Men eftersom tillståndet inte går ut förrän 30 dec i år får jag fortfarande köra med mamma och idag hade hon lånat bilen av pappa och då passade jag på att köra. Bra va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0