tårta,räkor,glass,ost,vin,päronmer osv osv.

Om 13 timmar ska mitt sista prov i gymnasiet skrivas, matte c nationella. Om jag skriver IG imorgon kommer jag bara behöva komplettera för att gå G. Även om det skulle vara skönt att slippa göra det så är det inte hela världen om det blir så.

 

Därför ska jag nu plugga det sista för att senare cykla till Stinsen och handla min picknick till provet. Glöm att jag skriver en nationellt prov utan mat, det är ju halva grejen att få äta massa gott och bara kolla runt på alla andra som svettas. 

 

Efter provet blir det troligtvis en sväng till stan också. Dels för att fika men sen känner jag att min garderob behöver lite påfyllning hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0