tjockis på stranden i sommar

Det blev tyvärr ingen springrunda. När jag hade bytt om, kissat och lånat brorsans i-Pod insåg jag att mina skor är hemma hos pappa och jag orkar inte gå dit och hämta dom. Det tog tillräckligt lång tid till att motivera mig själv att ens ge mig ut och när jag inte hittar sakerna som jag behöver dog lågan. Det kommer fler chanser!

 

Nu är det dags för duschen och sen hopp i säng. Har ingen skola imorgon men har lite saker att fixa innan jag ska till frisören, bla outfiten till Johannas yrkesskiva jag ska på imorgon. Funderar på att vara artist, kommer passa bra med mitt snygga hår + att jag inte behöver köpa något nytt. Har redan lagt ut tillräckligt med pengar på skivor. Ska sova på saken och sen bestämma mig imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0