Felicia goes Lisa Simpson

Är vaken men borde egentligen ta vara på nattens timmar men icke. Ska till skolan om 1,5 timme för att få närvaro på religionsprovet och köpa biljett till USA-skivan ikväll. Smsade precis med Tobbe och  Stina om vad jag ska vara ikväll, eftersom jag bestämde mig för att gå igårkväll så har man inte så mycket tid att komma på något bra. Tobbe ska vara Bart Simpson så det lutar åt att jag ska vara Lisa Simpson. Vi kommer matcha varandra lika bra som vi gjorde med våra cykeloutfits igår! 

 

Så efter skolan blir det en sväng förbi Stinsen för att hitta Lisa-kläder och köpa gul kroppsfärg. Efter det blir det raka vägen hem och plugga, nu måste faktiskt matten bli gjord. Som tur är kommer Jonas förbi vid 5 och hjälper mig och imorgon ska jag hänga med Linda hela dagen och vi måste tyvärr också plugga.. Men jag längtar till imorgon kväll hoho!



Kommentarer
Postat av: tobbe

vad ska vi va på nästa skiva då? ;)

2009-05-17 @ 15:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0