00.30

Seriöst, vad är det här? Inga av dom bilderna jag vill ladda upp går men så fort jag väljer en värdelös bild så funkar det direkt. Hade ju tänkt göra värsta inlägget med bilder från dagen men så blir det inte nu. Istället får ni en till bild från middagen, nu är det O som visar sin glädje över att vi hade mat på bordet även denna kväll. 

 

I morgon ska jag upp tidigt. Ska möta Linda vid Coop för att köpa frukost och sen ska vi hem till mig och planera inför resan. Elva dagar kvar.På kvällen är det, som jag har nämnt tidigare, julpyssel för personalen på jobbet. Det där med pyssel har aldrig riktigt varit min grej. Jag ser mer fram emot lussebullarna som det står att man ska få på inbjudan! 

Nu; sängen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

VA FAN! ofta ni gar o har julpyssel nar jag inte ar hemmaaaaaaa... saknar coop!

2009-11-11 @ 22:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0