091103 - 19 dagar!

Magontet släppte under natten men istället började armen göra ont (såklart!). Så fort jag vände mig för att ligga på sidan gjorde det ont, kul natt. Det känns som att armen är trött, det gör ont där sprutan togs och sen går det inte att lyfta det uppåt/utåt samtidigt. Äh det går nog över om en dag eller två så länge jag inte blir sjuk är jag nöjd. Nu sitter jag och äter frukost i sängen, det är sånt man kan göra när mamma inte är hemma haha!

 

Idag blir det jobbet 11-20. Jag tyckte att det kändes som ett jäääätte långt pass tills jag insåg att det bara var 8 timmars arbetstid + 1 timmes rast och det är ju som en vanlig arbetsdag. Det är bara jag som är van vid kortare kvällspass som tycker att det är långt. Nu måste jag fixa mig så jag hinner gå ut på promenad med Zoey innan jobbet börjar. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0