091104 - 18 dagar!

God morgon! Jag är trött, hungrig och har ont i armen. Förhoppningvis kommer det ändras när jag har ätit min baguette som ligger och värms i ugnen. Om 1 timme ska jag träffa Johanna och spana in det nya centrumet. Idag är jag ledig och har inga plikter alls. Har jobbat sen i fredags och ska jobba till på måndag så nu passar jag på att njuta. Köpte nya numret av Cosmopolitan igår och det ska jag lägga mig i soffan och lusläsa senare i eftermiddag. Kanske med någon god glass? 

 

Ska jag berätta hur det känns att ha vaccinerat sig? Fysiskt gör det ont i armen typ, låt mig säga, hela tiden. Fast jag har börjat vänja mig nu för ont i armen har man väl haft andra gånger så det är ingen big deal (reklam för donken). Det som har förändrats och gör ondare än igår är lymfkörteln i armhålan. Där känns det typ som att jag har sträckt mig, vilket jag aldrig har gjort där och därför är smärtan större, om man ens kan kalla det för smärta. Ontet låter bättre.

 

Nog om mitt humör och min armhåla. Vi hörs senare (: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0