091105 - 17 dagar!

Det snöar. 

Jag tror att jag har blivit tröttare sen jag sprutade in vaccinet i armen. Seriöst. Visst att jag är väldigt trött av mig men det här är på gränsen till skämt. I tisdags gäspade jag hela dagen på jobbet, vilket är väldigt ovanligt eftersom jag tycker det är otrevligt mot kunderna men då kunde jag inte stänga dom inne. Igår kämpade jag mig upp strax efter 10 men redan vid 17 däckade jag i soffan. Sen vid 21.45 låg jag i sängen igen redo för att sova. Så tidigt har jag inte lagt mig sen.. jag vet inte.

 

Dagen igår var kanon bra! Den vände, precis som jag trodde att den skulle göra. Efter vi hade varit i centrum, som jag inte riktigt vet vad jag ska tycka om, åkte vi hem till mig och bakade bullar. Över 50 st fick vi ihop. Visserligen var vissa väldigt små men alla smakade gudomligt. 

 

Just nu sitter jag och äter frukost. Ska jobba 11-19, nu jobbar jag fram till måndag och sen är jag ledig tis-tors. Känns som att det sista inför resan måste fixas på mina lediga dagar nästa vecka för det är veckan efter det som vi åker och då jobbar jag varje dag. Fattar ni att det är ynka 17 dagar kvar tills vi drar :D

 

Det snöar och blåser, det brukar kallas för snöstorm.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kommer du blogga i Thai?? Det vill jag! :) Vore så kul att veta vad du gör och att du mår bra och så. <3

2009-11-07 @ 16:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0