1,5 år till nästa gång?!

Kom hem för en liten stund sen och nu sitter jag i köket och knaprar ballerinakakor. Min mage kurrar efter mat men jag har ingen lust att fixa något så kakorna får duga för natten. Kan äta en brak frukost i morgon istället!

 

Hade en kanon kväll med Napagang! Det blev reunion på hög nivå. Jag menar inte bara vi fyra utan även andra människor därifrån he he. Det är 1,5 år sen vi var där och det här är första gången sen dess som bara vi fyra är. Undra hur lång tid det tar till nästa gång? Jag åker till Thailand, när jag kommer hem åker Sofie till Australien, jag vill åka till USA när jag kommer hem osv. Ni fattar! Det kommer ta minst lika lång tid tills det händer igen. 

 

Nu tänkte jag dra mig mot sängen och soooooova! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0