25 timmar tills planet går!

Jag sitter på golvet i mitt rum. Sängen där jag brukar sitta och full med massor av andra saker, det som inom en väldigt kort tid ska packas ner i min ryggsäck. De är mindre packning till 3 månader i Thailand jämfört med vad jag hade med mig till Gran Canaria 1 vecka!

 

Kvällen igår var det bästa på länge. Linda och jag lagade mat hela dagen och inte ens hälften blev uppätet, vilka möss till vänner vi har. När vi skulle åka till stan var bussen 8 min sen vilket gjorde att vi missade tåget och fick vänta en halvtimme på nästa, jippi. Eftersom vi åkte in så sent så var alla listor stängda så vi knallade till Nype. Stället är ju inget speciellt, gamla ICE/Infinity men det är så kul att vara ute med så många man känner. Vilka goa vänner jag har (och som jag kommer sakna ruskigt mycket)!

 

Har lite saker att göra innan kvällen blir natt. Jag måste städa mitt rum, fixa lite tvättade kläder och det viktigaste av allt (enligt mina föräldrar), skicka ut tack-korten från studenten.  Bättre sent än aldrig brukar man ju säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0