att vaccinera sig eller inte, det är frågan mina vänner?

Huvudvärken försvann efter jag hade ätit cheeseburgare på vägen till jobbet. Dagen flöt på som vanligt på jobbet fast mellan 18-20 var det riktigt segt. Herregud! 

 

I morgon är planen att gå upp 7.15 och åka och hämta Linda 7.45 för att sedan åka vidare till Edsbergs vårdcentral. Vi ska nämligen vaccinera oss mot svinis. Dom öppnar klockan 8 och vi tänkte vara där prick för att vi verkligen vill få vaccin. Det är en himla tjat om att vi bör vänta osv. Men eftersom vi ska utomlands i 2,5 månad känns det ändå säkrare att ta den än att inte göra det. Det är ingen som vet ifall det är bättre att ta den än att inte ta den och tvärtom. Den som lever får se helt enkelt.

 

Nu ska jag gå och ta bort sminket och försöker döda den fula finnen som har vuxit upp mitt på min högra kind. Den är lika stor som min näsa. Ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0