DH&PH tar över

Nu har jag i över 1,5 timme suttit och fixat låtar från Youtube. Eller jag har letat upp låtarna från Spotify på Youtube och kopierar in adressen i ett word-dokument för att jag sen ska kunna gå till min lillebrors dator och lägga in dom på iPoden, det funkar nämligen inte på min. 

 

Jag och Mikis åkte aldrig till stan, hon kom hit istället. Vi chillade lite och sen gick vi ner till centrum och mötte Stina, köpte lite mat och gick hem igen. Efter lunchen skulle vi kolla på film, det var bara Mikis som höll sig vaken haha!

 

Det här har tagit 15 min att skriva för jag kollar på DH samtidigt. Fast nu tänkte jag ägna mig helhjärtat åt det och efter kommer Paradise Hotel, hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0