en tjockis med nyklippt hår!

Om man bara klipper sig två gånger om året (typ) får man skylla sig själv när man säger att frisören får klippa bort det slitna och man ser 4-5 cm långa hårstrån falla till golvet. Ja, det är mig vi pratar om. Jag tycker verkligen inte att det är kul att klippa mig. Hatar när frisören ska styla håret efter. Det blir aldrig som man själv brukar göra och därför blir man jätte missnöjd. Och det håller i sig tills man själv tvättar och fixar håret, så det blir ungefär som det var innan det klipptes. Just nu är det tom fult att ha det uppsatt i en hästsvans!

 

Kan passa på att berätta om en annan jobbig sak som jag håller på med just nu. Fixar låtar till min iPod så jag har lite normal musik att lyssna på under resan. Senast den byttes ut var innan vi åkte till Gran Canaria, vilket var i Juni. Jag fått hela Mikis Spotify-lista som jag nu sitter och och letar upp varje låt för sig på Youtube. Jag har kanske hunnit 20-25 låtar av 700. Suck!

 

Klockan 17-21 ska jag jobba, näst sista passet! Innan dess ska jag svänga ihop lite pannkakor. Det kommer blir en perfekt liten propp i min mage efter bullen och beskvin som jag redan har ätit idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0