fullt ös

God mörgon! Det här kommer bli dagen med fullt ös. Tolka det hur du vill men misstolka det inte. Halv sju ikväll kommer massor av kompisar till Linda och mig hem till mig för att äta middag och ha det trevligt, för att senare åka in till stan och slå klackarna i taket! Fast innan dom kommer innanför dörren här är det ganska mycket saker som ska göras:

- Handla det absolut sista inför resan - nya tygskor + mp3högtalare
- Handla mat åt mamma + kvällen

- Tillaga all mat (haha)
- Baka kladdkakor (14 st)


Det är bara 4 saker, men jag är säker på att dom är 4 sakerna kommer ta väldigt lång tid att göra, plus att det kommer dyka upp minst 3 andra saker som måste göras också. Hur som helst så tror och hoppas jag att den här kvällen kommer bli kanonkul eftersom det är det sista minnet jag kommer ha med mina vänner innan jag åker till Thailand i 3 månader (har alltid sagt 2,5 men jag insåg igår att det är mer 3, vi åker 22 nov och kommer hem 12 februari). Alltså 3 inte 2,5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0