hundväder

Den här helgen är min bror hemma, han bor i Lund annars. Eftersom hon fyllde år igår fick hon sin present av honom idag - en enhjuling(??!). Be mig inte förklara varför jag har absolut ingen aning. Vad ska mamma, som är över 50 bast, med en sån till? Det kommer nog bli spännande när den ska testas!

 

Nu har jag precis ätit pannkakor med farfars egengjorda jordgubbssylt till. Hurgottsomhelst! Fast jag åt lunch vid fyra så jag fick bara ner två. Men jag ska tala om för er att dom två smakade riktigt gott. 

 

Det är mörkt, kallt och regnigt ute, höst alltså. Ibland kallas det för hundväder också, det är bara hundägare som blir tvingade att gå ut. Och det är just vad jag är nu. Så jag ska klä på mig stövlar + dunjacka och gå ut en promenad med Zoey. Inte speciellt lockande men när jag kommer in ska jag kolla på Paradise Hotell, göra ansiktsmask och bara chilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0