min vän Johanna

Jaa hörrni! Nu är den sjunde och sista lördagskvällen i rad på Coop avklarad. Tänkt att jag i sju helger har jobbat stängning varje fre-sön, lite credd borde jag få för det? Idag var det Semlan, Puffen, Kapten Blåarm och jag som stängde. Varför använda riktiga namn när smeknamn fungerar minst lika bra?

 

Imorgon ska jag också jobba, fast bara till 21. Yeey! Innan dess ska jag träffa Johanna och äta lunch/tidig middag på Subway i Stinsen. Det är våran grej, Subway alltså. Jag vet inte hur många gånger vi gick dit när det fanns där för några år sen. Tillräckligt många för att kunna lära ny kassapersonal var knappen för barnmeny satt. Sista gången vi åt där innan det stängde var när Johanna skulle åka bort en månad till Australien för att fira jul. Den här gången kommer det vara för att vi inte kommer ses på 8 månader. Jag åker till Thailand om 1 vecka och när jag kommer hem har hon åkt iväg på långresa och kommer inte hem förrän i Juni. Herregud, det är lång tid men vi ska klara det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0