napagang is back on track!

Hallå där! Det har varit lite dött här de senaste dagarna men det är för att jag har jobbat hela tiden och då finns det inget kul att skriva om. Speciellt inte om det inte händer något kul, vilket det inte har gjort och därför har jag inte skrivit något. Det enda som händer är att dagarna till Thailand blir färre och färre (idag 15) men hur kul är det att skriva om sånt hela tiden. Jag skulle noga säga ungefär väldigt tråkigt.

 

Kom hem från Stinsen för en liten stund sen. Panikcyklade dit för att köpa ett par leggings till kvällens utgång. Det är napagang (Sofie, Stina, Mikis & jag) som ska ut :) Var väldigt väldigt längesen det bara var vi fyra som gjorde något så den här kvällen ser jag fram emot. Nu har jag två timmar på mig att äta frukost och fixa mig för kvällen. Det blir så, när man jobbar 14-22.15 och sen åker direkt till stan får man helt enkelt fixa sig innan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0