sista duschen

God morgon! Just nu orkar jag inte åka till Thailand idag. Helst av allt skulle jag vilja ligga kvar i sängen och bara sova hela dagen, min kropp är helt slut. Det blev bara 3,5 timmars sömn igår med party hela natten och fullt ös med annat på dagen. En sak som var positiv med att jag var helt slut var att resfebern inte tog över, jag lyckades somna väldigt fort och sovit i stort sett hela natten utan att vakna. Me like!

 

Om 6 timmar åker jag till Arlanda men som vanligt är det 1000 saker som ska göras innan dess. Väskan är inte packad, det känns som det borde vara prio 1 men jag tror det är prio 3. Först ska jag säga hejdå till Johanna som kommer hit när som helst och äter frukost med mig. Hon åker iväg i Januari på en fem månaders resa så vi ses inte förrän i Juni. Sofie ska jag åka hem till på vägen till Arlanda. Hon åker till Australien två dagar före vi kommer hem från Thailand och hon också borta i fem månader så vi ses inte förrän i Juli. Craaaazy!!

 

Johanna borde som sagt dyka upp när som helst. Nähe, hon skickade sms om att hon hade försovit sig. Perfekt, för då hinner jag duscha! Sista duschen i Sverige på 3 månader...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0