slitet

Nu sitter jag i soffan och kollar på tv. Har precis städat klart rummet hemma hos pappa. Imorgon flyttar jag till mamma och nästa helg åker jag, vilket betyder att i natt blir sista natten här innan Thailand och nästa gång jag sover här är i februari. 

 

Skaffade ett ica-bankkort nu till Thailand också eftersom det inte är någon avgift att ta ut pengar med det. Men som vanligt så håller jag inte riktigt koll på mina saker och har fått beställa en ny kod både till internetbanken och till bankomaten. Det var bra att jag kom på det så “lång” tid innan, tänk om jag hade kommit på det på typ onsdag, då hade jag varit rätt körd! Gjorde en annan viktig sak idag också (märker ni hur mycket jag har gjort?). Jag har beställt klipptid. På måndag åker mina äckligt slitna toppar bort, har inte klippt mig sen i april hehe. Det syns eftersom många hårstrån är kluvna på 2-3 ställen!


Ungefär såhär ser mitt hår ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0