091017

God morgon!

 

Igår efter jobbet åkte jag hem till Linda och kollade på inspelade Idol. Det är så det kommer att se ut de kommande veckorna, se allting som går på helgerna i repris, men det är bara att jobba och vara glad. Jag tycker det var rätt att Camilla åkte ut, hon är inte så bra. Fast samtidigt är och rätt rolig att kolla på eftersom hon alltid skämmer ut sig själv med att gråta och överdramatisera allt! 

 

Nu har jag precis ätit frukost i det ensamma huset. Jag vet inte om alla sover eller om ingen är hemma. Det enda jag vet är att mamma jobbar. Kommunikationen mellan mina bröder och mig kunde ju ha varit bättre. Tänkte fixa i ordning både mitt rum och mig innan jag drar till jobbet. Har alldeles för mycket skit därinne som ska slängas eller vara på andra platser i huset. Får se hur mycket jag orkar göra haha!

 

Next; plocka ut diskmaskinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0