091018

God morgon!

 

Jag är trött som en oxe(?). Efter jobbet igår åt jag chirre och kollade på två avsnitt av Playa del sol (som för övrigt är ett av de bästa programmen jag har sett, sitter tom och skrattar högt när jag tittar på det själv) och efter det gick jag och la mig. Somnade strax före 1 och då hade jag stora problem att gå upp vid 10. Jag menar att jag borde vara pigg.. Skit samma för nu är jag uppe!

 

Just nu sitter jag i soffan och väntar på att frukosten ska smälta lite så jag kan cykla till gymmet snart. Som jag sa tidigare i veckan så är det planerat att bli ett hårt pass idag. Jag vill att det ska kännas i kroppen direkt efter, imorgon, i övermorgon och dagen efter det. Det jag försöker säga är att jag ska dööö på gymmet, inte bokstavligt talat men ni förstår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0