091029

God morgon!

 

Egentligen borde jag befinna mig det nyöppnade Sollentuna centrum med Mikis nu. Planen var att vi först skulle dit, kolla läget och sen åka och träna. Men vi fick sms som att det var galet mycket folk och kön till HM var ett skämt så vi hoppade över hela den idén och går direkt på träningen istället. 

 

När den är klar, vilket borde vara runt 13-tiden ska jag åka och fika med mor min i Ulriksdal s slottsträdgård. Hon går dit med Zoey medan jag åker bil dit och sen skjutsar hem dom haha! Lite senare i eftermiddag har jag planer på att träffa Sofie, det var alldeles för länge sen så det ska bli kul kul kul!

 

Nu har jag precis ätit upp min yoghurt så nu måste jag packa väskan innan jag ska till the gym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0