091030 - oj min mobilräkning skulle ha varit betald idag.

God morgon! Min plan om att dricka te på kvällen funkade kanske inte riktigt som jag ville, men nu är jag uppe och det är ju huvudsaken. Idag är det fredag, de flestas favoritdag eftersom det är helg och det betyder att man är ledig. Fast för mig är det tvärtom, jobbet börjar idag. Har varit ledig i tre dagar och det har varit super skönt. Varannan vecka är jag ledig en dag och den andra veckan tre. Det betyder att jag nu kommer jobba fre-tis och tors-mån, sen fre-tis och tors-mån. 

 

Hade det inte varit så att jag skulle träffa Linda och träna om en timme är jag hundra på att jag skulle ha legat kvar i sängen nu. Känner att min träningsanda har försvunnit lite, var ju super peppad i början men det börjar avta sakta men säkert. Äh, det är bara bita ihop i 23 dagar till för sen åker vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0