091031

God morgon! Har inte kommit upp är sängen ännu, ligger och kollar på tv. Fick nyss en samtal från min chef som undrade om jag kunde ändra mitt pass imorgon, så nu jobbar jag 15-22.15 istället för 17-21. Ett byte som jag tjänar över 600 kr på,  hehe. Varning, nu kommer lite skryt! Hon förklarade att hon ville ha mig i kundtjänst imorgon nu när försäljningen går så bra. För på schemat just nu var det bara gröngölingar och rookies (haha) som skulle vara där, alla har sina egna sätt att uttrycka sig på.

 

Innan jobbet ska jag gå förbi Stinsen och köpa strumpbyxor. Ska hem till Linnéa som har fest efter jobbet och de enda strumpbyxorna jag hittade igår hade en fet maska på låret. Fråga mig inte varför jag inte har slängt dom tidigare(?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0