21.10

Middagen på Stinsen med LN var myspys. Har inte träffat kvinnan sen studenten så vi hade en hel del och prata om. Både ditten och datten. Blev malaynudlar till middagen, alltså nudlar med kyckling och wokade grönsaker. Portionerna var gigantiska, jag rullade därifrån och då hade jag inte ens ätit upp allt. 

 

Köpte ett par vantar på Lindex som matchar min mössa från Åhléns. Känns som att mössa och vantar är ett måste nu. Frös nästan ihjäl när jag cyklade till jobbet. Fast bara nästan eftersom jag lever nu. Hittade en söt kjol på Vero Moda också. Egentligen borde jag inte köpa något men jag har ingen kjol som jag använder och den var nedsatt 50% och då kostade den bara 149, så jag tyckte det var helt okej att köpa den. Faktiskt. 

 

Börjar bli lite trött nu, lutar åt att borsta tänderna i reklampausen och sen krypa ner i sängen. Hollywoodfruarna håller på till 22 och då har Roast på Berns precis börjat. Får se hur länge jag håller mig vaken. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0